Γεια σας! Σήμερα θα σας δείξω μια παραγγελία που έκανα από φαρμακείο και ήρθε πριν από λίγο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Και θα σας εξηγήσω στη συνέχεια γιατί λέω επιτέλους!
Αυτό ήταν το κουτάκι...
Και από την άλλη πλευρά...
Και αφού το ανοίξαμε, πάμε να δούμε τα πραγματάκια:
Έχουμε και λέμε:
- Δύο κουτιά αντηλιακά Κορρές (των 2 συσκευασιών το καθένα- όχι, δεν τα τρώμε, είναι ένα για τη μαμά μου κι ένα για μια φίλη!)
- Ένα κουτί αντικυτταριδική κρέμα Elancyl (1+1 δώρο και αυτή, έχω ακούσει πολλά και είπα να τη δοκιμάσω!)
- Και η ενυδατική που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα, η Effaclar Mat της La Roche Posay
- (Το πορτοκαλί της Castalia μην το κοιτάτε, διαφημιστικό είναι!)
Και τώρα το quiz της ημέρας:
Πόσο καιρό κάνει να έρθει μια παραγγελία από ηλεκτρονικό φαρμακείο;
- 1-3 μέρες
- 1 εβδομάδα
- 10 μέρες
Η σωστή απάντηση βγαίνει αν προσθέσετε όλα τα παραπάνω! Ναι, ναι, ναι 3 εβδομάδες, 20 μέρες, κοινώς έκανα την παραγγελία στις 23/3 και την έλαβα πριν 2 ώρες! Ναι στις 8/4! Ευτυχώς της ίδιας χρονιάς! Πώς όμως προέκυψε η "οδύσσεια" της παραγγελίας; Από ό,τι μου είπαν στις 3 φορές που κάλεσα για να δω τι γίνεται επιτέλους, έφταιγε η ενυδατική. Την πρώτη φορά περίμεναν παραγγελία της La Roche Posay τις επόμενες μέρες. Τη δεύτερη, είχε φτάσει η παραγγελία της εταιρίας αλλά η Effaclar Mat για κάποιο λόγο δεν ήταν μέσα, οπότε θα την αναζητούσαν σε άλλο φαρμακείο. Και όλα αυτά χωρίς να αναφέρεται στο site ότι δεν είναι διαθέσιμη εξαρχής και χωρίς να κάνουν κάποια κίνηση να με ενημερώσουν. Απαράδεκτο.
Και χθες κάπου το μεσημεράκι, παίρνω τηλέφωνο για τρίτη φορά. Μου είπαν ότι η παραγγελία μόλις είχε φύγει. Α! Να σημειώσω ότι το φαρμακείο (My Pharmacy) βρίσκεται σε γειτονική πόλη, μόλις μια ώρα μακριά. Και με τα πόδια που λέει ο λόγος, πιο γρήγορα θα είχαν φτάσει. Επίσης, σε κάθε τηλεφώνημα με ρωτούσαν τον τρόπο πληρωμής πριν ειπωθεί οτιδήποτε άλλο. Δηλαδή την αντικαταβολή που επέλεξα, την επεξεργάζονται πιο αργά στις παραγγελίες από το Pay Pal; Τραγικό! Τέλος πάντων, εγώ κυρία τόσο καιρό. Αν και κανονικά θα έπρεπε να την ακυρώσω και τους το είπα, αλλά μου είπαν ότι είχε ήδη φύγει. Φαντάστηκα όμως, πως για να με αποζημιώσουν για την αναμονή, θα μου έστελναν τουλάχιστον μερικά δειγματάκια. Έτσι, για να κατευνάσουν τα πνεύματα.
Και χθες κάπου το μεσημεράκι, παίρνω τηλέφωνο για τρίτη φορά. Μου είπαν ότι η παραγγελία μόλις είχε φύγει. Α! Να σημειώσω ότι το φαρμακείο (My Pharmacy) βρίσκεται σε γειτονική πόλη, μόλις μια ώρα μακριά. Και με τα πόδια που λέει ο λόγος, πιο γρήγορα θα είχαν φτάσει. Επίσης, σε κάθε τηλεφώνημα με ρωτούσαν τον τρόπο πληρωμής πριν ειπωθεί οτιδήποτε άλλο. Δηλαδή την αντικαταβολή που επέλεξα, την επεξεργάζονται πιο αργά στις παραγγελίες από το Pay Pal; Τραγικό! Τέλος πάντων, εγώ κυρία τόσο καιρό. Αν και κανονικά θα έπρεπε να την ακυρώσω και τους το είπα, αλλά μου είπαν ότι είχε ήδη φύγει. Φαντάστηκα όμως, πως για να με αποζημιώσουν για την αναμονή, θα μου έστελναν τουλάχιστον μερικά δειγματάκια. Έτσι, για να κατευνάσουν τα πνεύματα.
Κάπου εκεί στο βάθος του κουτιού, κάτω-κάτω βλέπω ένα μικρό σωληναράκι. Μην κρίνετε από τη φωτογραφία. Είναι μόλις 5ml. Αντηλιακή της ROC. Ευτυχώς, γιατί αντηλιακές δεν είχαμε, μας έλειπαν. Αυτό ήταν! Κρίμα βέβαια, καταξοδεύτηκαν και δεν έπρεπε! Πού να βάλω τόσα δείγματα, δεν θα προλάβω να τα δοκιμάσω όλα! Θα δώσω και στη μαμά μου, την αδερφή μου και στις φίλες μου.
Δεν θα εκφραστώ όπως θα ήθελα, γιατί δεν μπορώ να βάλω και *μπιπ* αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για κανένα, μα κανένα λόγο να παραγγείλω από το ίδιο φαρμακείο ποτέ ξανά. Και δωρεάν να τα δίνουν που λέει ο λόγος. Και άλλες φορές που παρήγγειλα από διαφορετικά φαρμακεία έτυχε να υπάρξει έλλειψη προϊόντος, όμως με ενημέρωναν ΠΑΝΤΑ και επίσης πάντα όλοι ήταν πιο γενναιόδωροι με τα δείγματα. Αυτή τη φορά είδα μια τρομερή αδιαφορία. Το λες και αντιεπαγγελματικό, από τη στιγμή που ισχυρίζονται πως όλες οι παραγγελίες φτάνουν σε 1-3 εργάσιμες. Πάρε το ρημάδι το τηλέφωνο και ενημέρωσε τον πελάτη που περιμένει. Αλλιώς τι το ζητάς;;; Πολύ fail όλη η ιστορία και όπως φαντάζεστε από τα πράγματα, δεν μιλάμε για μικρό, αμελητέο ποσό πληρωμής. Για μένα πάντως, ήταν η πρώτη φορά που πήρα κάτι από το συγκεκριμένο φαρμακείο και φυσικά και η τελευταία.
Έχει τύχει σε καμία κάτι παρόμοιο; Πείτε μου στα σχόλια τις δικές σας περιπέτειες με ηλεκτρονικές παραγγελίες!
♥♥♥
Εvi
ευτυχως δεν το εχω παθει!!!αλλα καλα που το ειπες να εχουμε στα υποψιν προς αποφυγην το συγκεκριμενο φαρμακειο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εμένα πρώτη φορά μου συνέβη! Ποτέ ξανά από εκεί! :)
ΔιαγραφήΔεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο ποτέ. Μα καλά ok ας αργούσε, τουλάχιστον ενημερώστε με κάποιο τρόπο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πω; Μετά θέλουμε να διατηρούμε και μαγαζιά με πελάτες!
Την επόμενη φορά, από άλλο φαρμακείο :P
χαχα. Φιλάκια!